22 sep. 2014

Herfst - Autum 2014

Het geluid van de stilte...
Van iets naar niets
Van iemand naar niemand
Het geluid van
De stilte...
Wanneer ik stil BEN
Hoor ik zacht
Vanuit het niets
Een luid gefluister
Wat opwelt vanuit mijn innerlijk
En zich tot mij richt
Hoe stiller ik kan ZIJN
Hoe luider ik de stem kan waarnemen
Die geen ander mens ooit zal horen
Maar MIJ de weg wijst
Naar mezelf
Naar mij
Alleen
...
Dan ben ik verbonden
Met niets met alles
Ik "ben"
ALL-EEN






Gedicht: Ellen Schouten
Foto's: © Anna de Vries



De foto's zijn ook te bekijken in de Lightbox,
klik hiervoor op de 1ste foto… ;-))


17 opmerkingen:

  1. Super Anna zowel het gedicht als de foto,s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig vers heb je bij je foto`s geplaatst.
    Maar de spin en druppels springen er uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ieve Anna
    Fijne, delicate fotoserie die je hebt gemaakt!
    Ik hou van ze allemaal - sommige hebben fijne details en andere vestigt de aandacht met mooie kleuren.
    Het gedicht een aanvulling op de foto's prima.

    liefde,
    Jette Majken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pracht foto's Anna.
    De derde is een juweeltje, zooooo mooi de druppels en kleuren.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Anna, de elfenbankjes en druppeldiadeem zijn super.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je tekst is wat moeilijker, je foto's zijn subliem...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig gedicht, en knappe foto's Anna! de waterdruppels zijn wonderlijk, evenals de kleuren van de zwammen.
    groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wonderful photos! I especially like the waterdrops.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig mooi anna, de druppeltjes op het blad hebben me helemaal ingepakt:-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anna,
    da's weer even een heel andere uitstraling, zo'n fleurig herfsttafereel op de achtergrond.
    Je druppelfoto: oh.... ah.... werkelijk práchtig.
    Hartelijke groet, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo mooi, zo lief zo teder..........
    Prachtig zijn je woorden Anna en
    je foto;'s zijn echt meesterlijk.
    Heldere druppels, pluis, paddenstoel etc.
    De aspecten van de herfst :-)
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wonderful photos, all of them. The spider is fantastic.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige herfst foto's Anna, de derde en vierde springen er voor mij uit, schitterend die druppels en de details bij de spin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een zeer mooie reeks herfstfoto's maar de foto met de druppels vind ik super van kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige serie met voor mij de pluis en de druppels als toppers!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Absolutely beautiful pictures.. Congrats..

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs bent geweest en de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten… ik ben daar zeer blij mee, dank je wel!
MAAR VOEL JE ABSOLUUT NIET VERPLICHT... ;-))
Lieve groetjes, Anna ❧


Thank you for visiting and to take the time to leave a comment… I'm very pleased with it!
Warm greetings, Anna ❧