21 aug. 2014

Groene Stinkwants (nimf) - Palomena prasina





Het licht


 photo IMG_9970_zpsed83be0c.jpg


Ik ben het licht
Het licht is in mij
Het licht gaat helemaal door me heen
Het licht omringt mij
Het licht beschermt mij
Het licht heelt mij


 photo IMG_0111_zpsbb9235bf.jpg


Het licht geeft mij liefde voor alles dat leeft
Want ik ben een deel van het licht
Dat door het Goddelijke is gegeven
Ik dank het licht
Met heel mijn hart
Zodat het de mensheid verzacht


gedicht: Rina van Lier-Nieuwenhuizen
Foto's: © Anna de Vries


17 opmerkingen:

  1. Fantastic photos! the green bug is so pretty on the dark berries. Have a lovely day, Anna!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie foto,s geweldig maar ze worden nog mooier door dit prachtige gedicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij kan niet alleen fotograferen, Anna, je brengt het ook elke keer zo mooi...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend dat licht op dat groene beestje Anna
    prachtige foto's met heel mooie kleuren, knap vast gelegd

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gedaan Anna,prachtige sfeer en kleuren.
    De serie over de Heidelibellen is ook super.
    Heb een goed weekend. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Jan... jij ook een heel fijn weekend!!
      Lieve groetjes van Anna❀

      Verwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd, prachtige foto's. Daar valt mijn mond van open.
    De bijhorende teksten zijn ook super.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een originele plek . De leverd heel aparte foto.s op. Fijn weekende Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. och wat is dit weer mooi, een groene wants op de zwarte vlier een subliem plaatje anna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Groene wants heb je mooi fotografeert. En wat heb je mooi geschreven.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Werkelijk prachtig om te zien Anna
    en dan ook je mooie gedicht van het licht erbij.
    Je weet altijd schitterende combinaties te maken.
    Mijn complimenten.
    Lieve groetjes en knufffff, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is fantastic. The green bug kind of pops out of the pic.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig contrast tussen die monotone kleuren en de groene want!
    Het lichtgedicht past er uitstekend bij Anna!
    Gr.
    P-TER

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zeer knap gefotografeerd! Wat mooi dat lichtgroene van de wants en de donkerder kleuren op de achtergrond. Mooi gedicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt het wantsje er prachtig uitgelicht!!
    heel mooie composities en gedicht/vers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi combi dit `groene` licht bij je gedicht

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs bent geweest en de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten… ik ben daar zeer blij mee, dank je wel!
MAAR VOEL JE ABSOLUUT NIET VERPLICHT... ;-))
Lieve groetjes, Anna ❧


Thank you for visiting and to take the time to leave a comment… I'm very pleased with it!
Warm greetings, Anna ❧