23 apr. 2014

Klein hoefblad - Coltsfoot - Tussilago farfara





Blaas





Blaas me om
een zuchtje wind
een diepe zucht
Blaas me om
En gun me mijn eigen vlucht





Blaas me vooruit
in de goede richting
over te hoge drempels
Blaas me vooruit
Een stukje verder warempel





Blaas wat harder
en laat het tochten
en laat het gieren
Blaas wat harder
Neem mijn teugels en laat ze vieren





Blaas me op
over daken
over dreg
Blaas me op
Blaas me op mijn weg


Gedicht: Maikel de Bont
Foto's: © Anna de Vries



14 opmerkingen:

  1. Wat mooi in beeld gebracht Anna. De eerste was een zoekplaatje, maar super. Moet ik toch weer anders gaan kijken.
    De tekst voert je ook mooi langs de foto's, helemaal top dus! Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig mooie foto,s bij een heerlijk gedicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. P*a*r*e*l*t*j*e*s, Anna... !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hej Anna
    Lovely serie. Super photos!

    Many greetings
    JetteMajken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik wil wel blazen, anna, maar je foto's hebben mijn adem ontnomen .. ;-))

    ongelooflijk mooi alweer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous shots, they're gorgeous! Thank you for visiting my blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig weer, Anna. Maar vooral de laatste vind ik erg mooi. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pracht foto's Anna en mooi je gedicht er bij.
    Gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtfoto`s zijn dit weer bij dit gedicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beeldschone foto's, Anna, en prachtig gecombineerd met het gedicht.
    Hartelijke groet, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je foto's blijven adembenemend!!
    sprakeloos ben ik steeds

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een schitterende macro serie weer Anna,
    dit is zo mooi die details en kleuren,
    prachtig hoe jij dat weet vast te leggen.

    Groetjes, Bram

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Stunning captures. I like the details.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ontzettend mooi Anna!
    Prachtige foto's en je bijschrift erbij
    maken dit alles weer een schitterend geheel :-)
    Altijd weer genieten bij jou.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs bent geweest en de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten… ik ben daar zeer blij mee, dank je wel!
MAAR VOEL JE ABSOLUUT NIET VERPLICHT... ;-))
Lieve groetjes, Anna ❧


Thank you for visiting and to take the time to leave a comment… I'm very pleased with it!
Warm greetings, Anna ❧