4 apr. 2014

Groene kikker - Green frog - Rana esculenta




Kikkers overal


 photo IMG_7005_zps5cca0af3.jpg


Kikker in de sloot 

kikker op het land 

zonder regels 

doen wat je wilt
alles mag gek raar maf, het mag allemaal
regels op het land het land aan regels…


 photo IMG_7009_zps1ab00ad7.jpg


Kikker in de sloot 

kikker op het land 

kikker groen 

kikker prins 
hij wordt gekust 

geen kikker meer 

regels op het land het land aan regels…


Gedicht: Marissa de Swart
Foto's: © Anna de Vries

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kleuren, Anna, super!!
    En dat oogje.....mooi helder en 'n knappe weerspiegeling.
    Ik wens je een goed weekend. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhhh .. ik verdrink hier in gouden ogen, anna!!

    zo mooi zag ik ze nog nooit!! :-))

    fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend anna, hoe je dat diertje gevangen hebt,
    dat oog is er een van goud:-)
    je snapt wel als je die kust waar dat kroontje vandaan komt natuurlijk,
    supermooi anna


    een heel fijn weekend gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, Anna. Prachtig, dat oog! Is die uit je eigen vijver? Ik zie ze bij mijn vijver ook lekker in het zonnetje zitten. Fijn weekend. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful reflections in the eye of the frog. Well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je deze mooi en helder weten vast te leggen Anna.
    Werkelijk 2 prachtplaten. Schitterend om te zien.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs bent geweest en de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten… ik ben daar zeer blij mee, dank je wel!
MAAR VOEL JE ABSOLUUT NIET VERPLICHT... ;-))
Lieve groetjes, Anna ❧


Thank you for visiting and to take the time to leave a comment… I'm very pleased with it!
Warm greetings, Anna ❧