12 sep. 2013

Houtpantserjuffer - Western Spread Wing - Lestes viridis






Goed Om Hier Te Zijn



 photo IMG_6419_zps73df4eb0.jpg




Ik ben zacht gevallen
Goed terechtgekomen
De zwaartekracht heeft eindelijk
Bezit van mij genomen

En ik voel de vaste grond
Ik verlang niet meer naar vroeger
Ik weet waarvoor ik vechten wil
En wie mij zal behoeden

Het is goed om hier te zijn




 photo IMG_6401_zps7742c2b2.jpg




Dus laat de schepen nu vertrekken
Deze haven geeft vertrouwen
Geeft mij grond om op te bouwen
Dus vrienden
Ik zal mij hier wel redden

Want het is goed hier te zijn
Het is goed om hier te zijn




 photo IMG_6409_zps480bb8cd.jpg




De zon gaf ons licht
De maan liet ons zien
Dat de hemel kan vallen
Dat het water kan branden
En dat de wereld verandert
Voor wie het wil zien

En het is goed hier te zijn
Het is goed om hier te zijn

Beluisteren: YouTube


Songtekst: Stef Bos
Foto's: © Anna de Vries





18 opmerkingen:

  1. De eerste foto Anna, het lijkt een tekening in zo'n oud natuurkundeboek.
    Mooie strakke lijnen en de kleuren zijn super.
    Mooie serie, je hebt ze allemaal heel mooi vrij van de achtergrond gekregen.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow .... these are breathtaking shots, great photo work ..
    Best regards, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. naast de vlinders vind ik de meest mooie insecten, en zoveel verschillende soort, prachtige foto's Anna

    Fijn weekend, Bram

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Anna

    Wat zijn ze weer prachtig gefotografeerd,
    jou macro's zijn een genot om te zien.

    Lieve groetjes, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zijn ze toch, die houtpantserjuffers. Die prachtige metaalglans. Geweldige serie weer, Anna. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig vers en zo passend bij die houdingen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is goed om hier te zijn
    en vooral om hier te kijken naar al dit moois!!!
    Gr.
    P-TER

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige foto Anna..
    zo scherp en mooie composities
    en het lied is prachtig maar
    die is ook van Stef Bos en
    die maar super mooie liedje...vind ik dan hè...

    Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nieske, dank voor je fijne reactie!
      Ik denk dat je dat niet gezien hebt maar, onder het lied staat ook dat het van Stef Bos is en er
      staat ook nog een link naar YouTube, zodat je er ook nog naar kunt luisteren als je dat wilt. ;)))
      Lieve groetjes van Anna :))

      Verwijderen
  9. Mooi Anna, die eerste heeft prachtige metaalglans. Een lust voor het oog.
    Groetjes Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 't is inderdaad goed om hier te zijn,

    en mijn ogen en oren de kost te geven! ;-))

    fijn weekend, anna!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtige foto's Anna!
    niet alleen in deze post, ik heb ook even verder gekeken ;-)
    ik ga je volgen als je het goed vindt :-)
    groetjes, Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Anna,
    wat ik zo mooi vind bij jou is dat je ook altijd
    weer een "pakkende" tekst bij je foto's weet te vinden.
    Je foto's zijn werkelijk prachtig en de houtpantserjuffer
    is ook een prachtige juffer. Zeker als je hem in de zon ziet :-)
    Heerlijke serie en weer prachtig van kleur en helderheid.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vooral de eerste foto vind ik supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anna, lang niet langs geweest laat staan dat ik heb gelogd. Goed om te zien dat je nog steeds je prachtige foto's en dito teksten deelt. Ik ben vanaf vandaag ook weer in de lucht op http://lacharviere.blogspot.fr/ waar ik vertel over ons net gestarte leven op ons Franse domein. Tot ziens!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs bent geweest en de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten… ik ben daar zeer blij mee, dank je wel!
MAAR VOEL JE ABSOLUUT NIET VERPLICHT... ;-))
Lieve groetjes, Anna ❧


Thank you for visiting and to take the time to leave a comment… I'm very pleased with it!
Warm greetings, Anna ❧