25 aug. 2013

Rode smalbok - Red Longhorn Beetle - Corymbia rubra






Pelgimsgebed



 photo IMG_61741_zpsf9d98e30.jpg



Vader God U ken my naam
My binnegoed en buitestaan
My grootpraat en my klein verdriet
My vashou aan als wat verskiet.



 photo IMG_62191_zpsddbff001.jpg



U ken my vrese en my hoop
Die pad wat ek so kaalvoet loop
Die pad het U lankal berei
U maak die pad gelyk vir my.



 photo IMG_62361_zps521e6661.jpg





Alle pelgrims keer weer huistoe
Elke swerwer kom weer tuis
Ek verdwaal steeds op die grootpad
Soekend na U boardinghuis.



 photo IMG_62391_zps83599c10.jpg





Moeder God U ken my waan
My ego en my regopstaan
Die drake waarteen ek bly veg
U wys my altyd weer die weg.



 photo IMG_62801_zps4a26b827.jpg





U het my met U lig geseën
Die lig strooi ek op iedereen
Net U weet hoe my toekoms lyk
Ek het niks, U maak my ryk.



 photo IMG_62831_zpsdc71c037.jpg





Alle pelgrims keer weer huistoe
Elke swerwer kom weer tuis

Ek verdwaal steeds op die grootpad

Soekend na U boardinghuis.

Beluisteren: YouTube



Songtekst: Amanda Strydom
Foto's: © Anna de Vries




20 opmerkingen:

  1. Voor zulke prachtige opnames moet je er zeker wel met je neus bovenop zitten.
    Wat zijn ze weer schitterend en mooi van kleur.

    Lieve groetjes, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh your pictures are wonderful!

    Greetings and a good sunday - Bente

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Anna, jouw foto's bekijken met Amanda Strtijdom op de achtergrond.
    Wat een heerlijke combinatie op deze wat mistige zondagmorgen. Top!!
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze tekst doet me wat Anna, erg mooi!
    De foto's.......schitterend.
    Groetjes Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Excellent focus and the details!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amazing shots of bee and flower.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een prachtig gebed maar ook met zeer mooie bijpassende foto,s

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Adembenemende mooie macro foto's, super scherp en zo mooi helder, schitterend gewoon.
    Die tekst moet je even een paar keer lezen, vreemde schrijf wijze en spelling

    Fijne zondag, groeten Bram

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Bram, dat is Zuid-Afrikaans ;))))
      Dank voor je fijne reactie!
      Lieve groetjes Anna :))

      Verwijderen
  9. Wonderful photos of this little critter.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier word ik stil van. Wat prachtig.
    Dank! Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben er helemaal stil van, Anna. Wat een schitterende foto's, vooral die laatste 2. Maar wat ook een prachtig gebed (ik had YouTube even aangezet). Ik ben in Zuid-Afrika geweest en vind het een heerlijk taaltje. Ben blij dat je dit gepubliceerd hebt. Maar vooral een dik compliment voor je fotowerk. Want tenslotte is dat de hoofdzaak, hoor. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What impressive macro photos. And I love that cat shot below too.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. These are super nice shots ...
    great photo work.
    Best regards, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige passende tekst bij deze schitterende foto`s !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je foto's zijn werkelijk weer plaatjes Anna,
    maar van je gebed was ik ook behoorlijk onder de indruk.
    Ik kan daar wel wat mee. Dank je wel voor al dit moois :-)
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anna,

    ik zie bij jou geen emailadres maar ik had een vraagje:
    Zou jij een naam weten op mijn blog met de "witte sliertjes". Deze staat onder mijn nieuwste blog in Schijnkraag roos). Jij wet nogal veel van planten en bloemen.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anna,

    dank je wel voor de link en de juiste benaming van het plantje (gras).
    Ik heb in mijn nieuwste blog daar ook het antwoord gegeven (onderaan), jou naam erbij gezet
    en een link naar je blog :-) Echt super dat je dit wist.
    Lieve groetjes en knufffffffff

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs bent geweest en de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten… ik ben daar zeer blij mee, dank je wel!
MAAR VOEL JE ABSOLUUT NIET VERPLICHT... ;-))
Lieve groetjes, Anna ❧


Thank you for visiting and to take the time to leave a comment… I'm very pleased with it!
Warm greetings, Anna ❧