22 aug. 2013

Habibi - Abessijn - Abyssinian





Bezinning




 photo IMG_0246_zps90e0d92d.jpg



Jij jouw pad en ik het mijne.

Ik kan wel willen dat het anders is,
maar dan is het nog niet anders.

Als wat was niet meer is,
word wat was wat nu is.

Als ik je niet meer heb waar ik je hebben wil,
heb jij mij waar jij mij hebben wil.

Door iets terug te geven wat ik niet af wou geven,
heb jij terug wat ik niet af wou geven.

Mijn pad zal nooit jouw pad worden,
omdat jouw pad mijn pad niet is!

Samen op ons pad!




Gedicht: Bert Vijn
Foto: © Anna de Vries



12 opmerkingen:

  1. Je zou 'm zo aaien, Anna, zo levensecht staat hij erop. Prachtige foto en diepzinnig en mooi gedicht. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig in het licht en een uitstekende foto.

    Lieve groetjes, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie foto met een geweldig gedicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er zou geen betere titel bij kunnen staan
    Prachtige sfeerfoto Anna. Gr Jan W.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige foto met een schitterend gedicht anna,
    het voelt als een afscheid,
    en ik hoop dat dat het niet is,


    lieve groet,
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ein super schönes Porträt, tolles Licht.
    Liebe Grüße, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig vers is dit !
    Geweldig, ga het zo nog eens lezen...ontroerend mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Werkelijk een hele mooie titel
    bij dit schitterende gedicht Anna.
    Ik heb het zelfs hardop voorgelezen
    aan mijn ega. Heel mooi en ook prachtige foto.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig portret, heel bijzonder! De lichtval is heel mooi zo, en het lijkt alsof de poes een beetje aan het soezen is in het licht!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs bent geweest en de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten… ik ben daar zeer blij mee, dank je wel!
MAAR VOEL JE ABSOLUUT NIET VERPLICHT... ;-))
Lieve groetjes, Anna ❧


Thank you for visiting and to take the time to leave a comment… I'm very pleased with it!
Warm greetings, Anna ❧