5 jul. 2013

Struiksprinkhaan - Speckled bush-cricket - Leptophyes punctatissima



Walking on fire



 photo IMG_5106_zps14c410ef.jpg



You, yes you like what you feel,
Cause it seems so unreal,
And still, you keep walking away,
Keep walking away.
But I know, I can't let you go,
And you can't let me go, go,
And I want you so bad,
Oh, no, no.



 photo IMG_5113_zpsb7417528.jpg



Tell me what you see when you look in my eyes,
And I'll tell you what I see when I look into your eyes,
Just do it, don't make me feel like I'm walking on fire.



 photo IMG_5127_zps409241b9.jpg



You are all that I need and I'm all that you need,
You're the air that I breath, you're the sun on my street,
When I'm losing the beat you bring me back on my feet,
That's all I know and you should know.



 photo IMG_5180_zpsbf563158.jpg




Song: Alba Wings
Foto's: © Anna de Vries




17 opmerkingen:

  1. Exellent shot!
    Many greetings.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Anna, wat schitterend! Ik kan het bijna horen sissen :-)
    Je hebt hem perfect in beeld gebracht en hij blijft je aankijken met die kraaloogjes.
    Het was weer en genoegen. En ik kan niet wachten om ook weer iets moois te vinden!
    Lieve groet, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oogcontact heb je met deze sprinkhaan heel snel.
    Super, prachtig in beeld en een toepasselijke titel!
    Heb een fijn weekend. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A-D-E-M-L-O-O-S mooi anna.

    OEFFFFFFF :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowww Anna ,
    Wat schitterend!
    Oooooo...... dit beeestzie moest eens weten hoe mooi die op de foto staat :)


    Fijn dat ik weer kan reageren ,)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, ik kan weer reageren, fijn!
    Wat een prachtige onder-/achtergrondgrond heeft deze sprinkhaan uitgekozen, de afrikaantjes doen het perfect als zodanig. Supermooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Whoa! I am speechless at its beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige warme kleuren Anna, dit is weer een schitterende serie van bloemen en sprinkhaan

    Fijne zondag, groetjes Bram

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, dit is wel érg mooi, Anna. Wat een kleurenfeest en wat een geweldige foto's. Het is elke keer weer een verrassing als ik je blog open. De tekst er ook prachtig bij gevonden. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jemig Anna!!! Wat een gave serie weer zeg!
    Zo mooi heb ik zo'n sprinkhaan nog nooit voorbij zien komen!
    Je het werkelijk een fantastisch natuurblog en ik
    geniet hier dan ook werkelijk van.
    Mijn complimenten.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog even genieten van deze vuur en vlam serie!
    Je oog en oog standpunt is erg cool!
    lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een feest om dit spel van kleuren en lijnen te mogen bewonderen, anna!!!

    ik ben sprakeloos .. ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anna....

    Wat gaaf, vooral de eerste 2 foto..
    prachtig...sontekst past er prachtig bij...
    Super mooie macro's...Bjoeties..

    Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hola Anna. Enhorabuena por tan magnífico trabajo. Saludos desde España.

    Hello Anna. So great job congratulations. Greetings from Spain.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Enhorabuena Anna. Magníficos macros. Un cordial saludo desde España.
    Congratulations Anna. Superb macro. A warm greeting from Spain.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs bent geweest en de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten… ik ben daar zeer blij mee, dank je wel!
MAAR VOEL JE ABSOLUUT NIET VERPLICHT... ;-))
Lieve groetjes, Anna ❧


Thank you for visiting and to take the time to leave a comment… I'm very pleased with it!
Warm greetings, Anna ❧