24 apr. 2013

Ontmoeting in de tuin - Meeting in the garden






Ontmoeting



 photo IMG_3061_zpsd4c2a7b3.jpg
Gewone Tuinslak - Cepaea nemoralis



Onze blikken kruisten
jij ving mij
zoals nog nooit
één seconde
onberekend
twijfel overboord
gegooid



 photo IMG_9720_zps110aaee5.jpg
Winterkoninkje - Troglodytes troglodytes



innig kostbaar
ogenblik
liefde wenkte
vurig pril



 photo IMG_9808_zps1f3b07c0.jpg
Gewone pad of Bruine pad - Bufo bufo




woorden die mij
plots ontschoten
blind bevangen door
jouw schoonheid
zweeg ik
in gedachten stil



 photo IMG_9792_zpsb01f58ea.jpg
Zanglijster - Turdus philomelos



Gedicht:gedichtensmid
Foto's: © Anna de Vries




16 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's Anna, ze zijn allemaal top,
    maar 't Winterkoninkje 't meest.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. als je hier niet stil van word Anna je krijgt zo nog meer respect voor alles wat groeit en bloeit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. magic photos and words de foto van de pad is mijn favoriet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige macro foto`s van al deze dieren, maar voor de weerspiegelende kikkerprins smelt ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat heb je een mooie foto van de bruine kikker...
    een plaatje..ja de anderen zijn ook mooi hoor, maar
    deze springt er voor mij echt uit..
    mooi gedicht ook!!

    gr. Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel indrukwekkend alweer, anna!

    zowel de foto's als de lieve tekst erbij! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love the wren...thanks for the google translate...Thanks so much for visiting my blog and leaving a comments. cheers.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto maar die van het Winterkoninkje spreekt me het meest aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn allemaal mooi, Anna, maar de kikker en de slak zijn toch mijn favorieten. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ohhh anna, die winterkoning...
    ik beb er hélemaal weg van , zó mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige serie van de lente aankondiging Anna.
    Mooie foto's weer.
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik val van de ene verbazing in de andere!
    Eén voor één pareltjes, Anna!
    Gr.
    P-TER

    BeantwoordenVerwijderen
  13. All browns and greys with different textures. Love your snail photo!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtfoto's van verstilde momenten - allemaal lijken ze ergens op te wachten. Mooi!
    Lieve groet, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende foto's dit is Genieten met een heel grote G!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhhhhhh.......
    ik ben er zelf gewoon helemaal stil van.
    Dik en dik compliment.
    Lieve groetjes, Helma
    (die nu als een speer naar het werk gaat :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs bent geweest en de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten… ik ben daar zeer blij mee, dank je wel!
MAAR VOEL JE ABSOLUUT NIET VERPLICHT... ;-))
Lieve groetjes, Anna ❧


Thank you for visiting and to take the time to leave a comment… I'm very pleased with it!
Warm greetings, Anna ❧