13 mrt. 2013

Tulp - Tulipa






Dansen op de regenboog



 photo IMG_2398_zps8220b619.jpg


Duizelingwekkend hoog
Al dansend op de regenboog
Tussen al de kleuren door
Begeleid door ’n engelenkoor


Met vleugels van papier
Vrij vliegend ver van hier
Duizenden sterretjes omringen mij
Ik ben niet alleen
Ik voel me vogelvrij


 photo IMG_2401_zps50ea9929.jpg


Een vreugde die haast tastbaar is
De ruimte verkregen die ik zo vaak mis
Kleurenlichten omringen mijn hele wezen
In extase en bewondering
Hemelse schittering


Een blik naar beneden
Op onze aarde
Vertelt alleen de waarde
Bevrijd van alle narigheid
Blijf ik dansen
Tot in de eeuwigheid…


 photo IMG_2408_zpsb02af418.jpg



Gedicht: Jozef Verachtert
Foto's: © Anna de Vries




13 opmerkingen:

  1. dit is wel heel speciaal en toepasselijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer 3 échte Anna's. Briljant. Vooral de eerste vind ik heel erg mooi, Anna. En je hebt er een prachtig gedicht bij gevonden. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Trieste uitvoering, maar weer prachtig in beeld gebracht.

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anna...

    Als ze uitgebloeid zijn, zijn ze haast
    nog fotogenieker dan wanneer ze in volle
    bloei staan..
    Hele mooie serie en een prachtig lied/gedicht..

    Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. anna en jozef,

    een geweldig duo,
    daar kan niks tegenop:-)

    mooi anna.
    héél erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. de vreugde is hier inderdaad heel erg tastbaar, anna!!

    een blog dat je naar hogere sferen brengt .. ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een boeketje meeldraden.....prachtige macro's Anna.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig boeket meeldraden !
    macro`s zijn ook weer top
    Oeps....dacht hetzelfde als J

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    fantastische Makroaufnahmen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het lijkt wel een klaproos! Erg mooi met het gouden bokeh in de achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful words to go with your spectacular photos. So heavenly!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een heel bijzonder beeld van de tulp, wel hee mooi en zo scherp, prachtige serie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo mooi de vorm van de tulpenblaadjes en de meeldraden. In de laatste foto zie ik twee handen die omhoog reiken. Wonderschoon!
    Groet, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs bent geweest en de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten… ik ben daar zeer blij mee, dank je wel!
MAAR VOEL JE ABSOLUUT NIET VERPLICHT... ;-))
Lieve groetjes, Anna ❧


Thank you for visiting and to take the time to leave a comment… I'm very pleased with it!
Warm greetings, Anna ❧