6 mrt. 2013

Sneeuwklokje - Galanthus nivalis





Vrijheid


 photo Galanthusnivalis_zpsbafab8f0.jpg


Ik gun je vrijheid

Vrijheid in het je ontwikkelen
vrijheid in al je vragen
vrijheid om te mogen zijn wie je bent

Diep van binnen vrijheid voelen
om op elk moment te kunnen vertrouwen;
op je weten en op je intuïtie

Vrijheid om te mogen kiezen
dat welke keuze je ook maakt, het goed is

Ik gun je je vleugels
dat je kunt vliegen naar waarheen je maar wilt
Je kracht kunnen voelen
en het vertrouwen op de wind
en weer terug naar je nest,
om te rusten en weer op te laden.

Ik gun je vrijheid



Gedicht: Jet Mesman
Foto: © Anna de Vries



13 opmerkingen:

  1. Mooi Anna, je gunt ons een prima blik op het binnenste van dit klokje.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ~ BEautiful ~ Your images are always Fantastic!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is Anna gewoon fijn om je blog te bezoeken .de vrijheid die we allemaal zo hard nodig hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi om zo recht in het hart te kijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. supermooi anna,
    zo mooi heb ik het niet gevangen:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit mooi gedaan, Anna. Echt een beauty. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anna,

    we hebben gisteren een facebookpagina gemaakt voor webmasters/bloggers en in het bijzonder diegene
    met fotoblogs. We zijn niet zeker of we er iets aan kunnen doen, maar het nieuwe Google Image Search
    systeem is niet in ons voordeel.
    ls we voldoende meningen en reacties gesprokkeld hebben kunnen we er misschien iets aan tegen doen.
    https://www.facebook.com/pages/Webmasters-and-Artists-against-new-Google-Image-Search/435279123212967?ref=hl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende foto van dit duo, erg mooi tegen de blauwe achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige sneeuwklok macro, knap gevangen met dit hele lage standpunt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit lied doet me denken aan een ander lied..
    De vogels, ze vliegen van oost naar west Berlijn...
    die is ook zo tijdloos,,die van jou ook, mooie foto erbij...
    prima gedaan..

    Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik weet niet of het toeval is of niet, maar zo'n gedicht over vrijheid past perfect bij een vrouwendag! :-))

    met daarbovenop nog zo'n vrije klokjes ..

    schitterend geheel, anna!!

    fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hier wil ook nog even op reageren want ik vind hem ontroerend mooi. Vrijheid voelen is niet altijd makkelijk. Het gedicht spreekt me erg aan. En de foto vind ik weer wonderschoon want hij past er zo goed bij. Een heel mooi beeld. Dank!
    Lieve groet, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs bent geweest en de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten… ik ben daar zeer blij mee, dank je wel!
MAAR VOEL JE ABSOLUUT NIET VERPLICHT... ;-))
Lieve groetjes, Anna ❧


Thank you for visiting and to take the time to leave a comment… I'm very pleased with it!
Warm greetings, Anna ❧