24 feb. 2013

IJskristallen






Gesmolten ijskristallen


 photo IMG_1922_zps2c3629ca.jpg


Jij zult mij niet vinden

zeer, zeerder deed het ooit


 photo IMG_1986_zps5f5e21d6.jpg


geluwd het plekje speciaal
zoals handen verwarmden
zitten ijskristallen opeen gehoopt
wachten op dooiende druppels


 photo IMG_2007-1_zpscd8aa06c.jpg


ik doe, en doe nog meer

bol mijn vuisten, zet mij af
vereer het leven
zoals jij het afweerde, afkeerde
geen tijd besteedde


 photo IMG_1963_zps52f67855.jpg


ik lach, en lach nog vaker

open huid en hart
om de warmte te ontvangen
die verloren was


 photo IMG_2051_zpsb5fd29f5.jpg



Gedicht: Patricia du Prée
Foto's: © Anna de Vries





24 opmerkingen:

  1. Hallo Anna,
    Vaak lees ik het een paar keer om het goed door te laten dringen. Alsof er nog meer verscholen zit in de woorden en de beelden, een verborgen boodschap. En zo mooi, alleen op hart schijnt de zon. Het is een wonder hoe het allemaal past. Het doet goed!
    Fijne zondag!
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super Anna, het zijn wondertjes van de natuur. Prachtig zoals je ze met de lens hebt weten te vangen!!
    Fijne dag verder. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi gedicht en prachtige foto's...... knap gedaan Anna.

    Groetjes, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ach lieve anna, jij weet me met je macro's steeds weer te vangen,
    mooier dan mooi zijn ze,

    dank je wel,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is weer SUPER, Anna. Die ijskristallen staan ook nog op mijn lijstje. Maar er staat nog zoveel op wat ik onder de knie moet krijgen en daar is tijd voor nodig. Ik ben blij dat ik ondertussen bij jou kan genieten. Je hart van sneeuw is ook prachtig. Sneeuw gefotografeerd zoals sneeuw moet zijn. Heel mooi. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dit is gewoon fantastisch mooi,dit is genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige natuurwondertjes laat jij weer zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterde kijk in de microwereld gun je ons weer! Prachtige serie van deze mooie ijskristallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeft ook weer zijn mooie kanten de winter, en dat laat je hier heel mooi zien in deze macro foto's Anna.

    de mooiste van deze reeks vind ik die groene bol met ijs kristallen, die springt er voor mij uit in deze overigens schitterende serie.

    Fijne week, groetjes Bram.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anna...
    foto..super!!
    gedichtje heel mooi..
    sluiten weer naadloos aan, vind dat toch super dat je dat steeds weer zo mooi bij tekst en foto's elkaar vind..

    Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous ice crystals, you've captured them perfectly!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful!! Boom & Gary of the Vermilon River, Canada.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WOW...I love these amazing shots!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoe je die kristallen hebt vereeuwdig, anna!
    't is haast te mooi om waar te zijn! :-))

    met het gedicht erbij vormt het weer een perfekte combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Very creative photography ~ for OWT ~ So beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Greetings from Oman!!!
    Amazing shots.Thanks for sharing.Have a great day!

    Shantana

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh, what a lovely snow heart. Your shots of the ice crystals are superb!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Yes, precious photos, amazing beauty that you captured these ice crystals. I love.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful winter images, the heart is one of my favorites. Thanks for sharing your world. Have a happy week!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. COOL deze fotos Anna.
    Gewoon super kunstwerkjes.
    ;)
    Aly
    http://everydaymoments.aminus3.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw...wat ontzettend mooi!
    Die kristallen komen ook prachtig over.
    Mijn complimenten.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs bent geweest en de moeite hebt genomen 
om een reactie achter te laten… ik ben daar zeer blij mee!
Lieve groetjes, Anna ❧

Thank you for visiting and to take the time to leave a comment…
I'm very pleased with it!
Warm greetings, Anna ❧