13 jan. 2013

Zaadpluis Herfstanemoon - Anemone hybrida






Een Nieuw Begin


Photobucket


Vlieg met je mee
't Is of ik door de ruimte glij
Wij staan nu samen in
een nieuw begin
Een nieuwe wereld wacht op jou en mij


Photobucket


Eindelijk helemaal vrij
Wie had dat durven denken
Zweven, tuimelen en zwenken
Al die ruimte voor jou en mij
Vlieg met je mee
Geef je ogen de kost


Photobucket


Hoe is dit alles ooit ontstaan
Het is adembenemend
Ik ben net een meteoor
Ik schiet maar door
't Is te laat om nu nog terug te gaan


Photobucket


Een nieuw begin
Alles even subliem
M'n hart is vol van puur geluk
Het is net of we dromen
Wij staan nu middenin een nieuw begin
Deze wereld deel ik 't liefst met jou


Photobucket


Een nieuw begin
Wij zijn nu vrij
Wij staan nu in een nieuw begin...

Voor jou en mij




Stukje tekst uit: 'Aladdin'
Foto's: © Anna de Vries




26 opmerkingen:

  1. Wow Anna, deze explosies zijn mooier dan vuurwerk!!
    Knappe macro's, top!!
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal GEWELDIG Anna.....complimentjes hiervoor.

    Lieve groetjes, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anna...
    Prachtig gedaan, de macro zijn weer super en met de prachtige tekst uit Aladdin is het een mooie 2-1 heid..

    Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt heel mooi en dan in combinatie met deze teksten,geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een knappe serie, Anna. Prachtig zoals je deze "belofte voor de toekomst" gefotografeerd hebt. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hemelsmooi anna,
    zoals we van jou gewoon zijn....

    woordverificatie,

    da's een vloek hier:-S

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Rooske, volgens mij stond hij uit hoor... hij heeft wel een tijdje aangestaan vanwege de spam die ik kreeg.
      Maar nu staat hij zeker weten uit hoor. ;))))
      Dank voor je fijne woorden!
      Lieve groetjes Anna

      Verwijderen
  7. Het zal wel een heel klein pluizenbolletje zijn geweest. Wat heb je dat weer mooi gefotografeerd. Zo mooi zoals je een serie maakt van een onderwerp met passende woorden erbij. Wegdromen is het bij jou! De tweede foto heeft iets heel vrolijks. Lekker met het gezicht in de zon en het haar de wind. Doet goed!
    Lieve groet, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog nooit gezien hoe zo'n pluisje uit zijn slaap ontwaakt en zich ontvouwt met al die zaadjes!
    Prachtige serie Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig passend gedicht bij je nog mooiere foto`s/macro`s

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie macro serie en prachtige tekst er bij Anna
    geniet van dit soort foto's zelf kom ik er niet toe om meer macro foto's te maken

    Groetjes, Bram

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A beautiful new beginning! Stunning shots.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dramatic, magical macros! Each one is a fascinating symbol of hope flying high!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superb captures and a beautiful new beginning indeed! Terrific! Have a great week!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Great series!! Boom & Gary of the Vermilon River, Canada.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Very artistic and beautiful photographs.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I love it when people see the great beauty in common ordinary things! You certainly saw it and captured it beautifully in your pictures and in your poetry as well. I enjoyed my visit very much!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I would like to echo what Sallie above said. The shots are spectacularly awesome, your captures are also informative!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig!
    Ik kon een tijdje niet op je blog komen, maar nu lukt het weer. Het blijft genieten bij jou!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gorgeous, gorgeous photos Anna! So simple but just extraordinary!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ongelooflijk prachtige foto's
    maar dat kan ik bij elk log hier zeggen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs bent geweest en de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten… ik ben daar zeer blij mee, dank je wel!
MAAR VOEL JE ABSOLUUT NIET VERPLICHT... ;-))
Lieve groetjes, Anna ❧


Thank you for visiting and to take the time to leave a comment… I'm very pleased with it!
Warm greetings, Anna ❧