19 nov. 2012

Groen Bekermos - Cladonia fimbriata





De beker is gevuld





De Beker is gevuld met water
Ontvangen van de Levende Bron.
De Manna is neergedaald
Als Levende Brood voor ons.

Ik wil zijn als de beker
Gevuld met Christus kracht.
Met boven mij geheven
Het gebroken Brood des Levens.
Geleid door Zijn Liefde
Vervuld met zijn Geest.
Geeft mijn ik zich over
Om te leven naar Zijn Wil

Ik wil zijn als de beker
Ledig en gekuist.
Om Christus te ontvangen
In overgave, onbesuisd.


Bron: Internet
Foto: © Anna de Vries



10 opmerkingen:

  1. Een prachtige foto Anna, de tekst is bijzonder, maar past goed bij dit kleine wonder.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is weer heel bijzonder en mooi, Anna, zowel je foto als het gedicht. Heel subtiel en subliem gefotografeerd. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaaaauw...dit is SUPERMACRO, zoals jij alleen kan !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Zowel de foto als het bijpassende gedicht.
    Lieve groet, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastische macro Anna...
    en bijzonder mooi gedicht...!!

    Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige macro van dit bekermosje, echt superknap vastgelegd Anna!
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. tedoeme, tedoeme, ..
    mijn ogen rollen weer uit mijn kas, anna! :-))

    zo mooi zag ik het nog nooit!
    voor mij ben jij de winnaar!!! ;-))

    laten we daarom klinken;
    schenk de bekertjes nog 'ns vol? :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend Anna, die druppel op dit mos, TOP foto!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs bent geweest en de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten… ik ben daar zeer blij mee, dank je wel!
MAAR VOEL JE ABSOLUUT NIET VERPLICHT... ;-))
Lieve groetjes, Anna ❧


Thank you for visiting and to take the time to leave a comment… I'm very pleased with it!
Warm greetings, Anna ❧