6 aug. 2012

Habibi - Abessijn - Abyssinian




Ik heb het zo ontzettend naar mijn zin...


Ik ben al weer een tijdje alleen hier in huis, 'Spikkel' is niet meer dus hoef ik ook niet meer te strijden met haar om een
plekje bij mijn baasje, want ik wil altijd de eerste zijn en als het even kan ook de enigste. Ik heb wel eens gehoord dat
dat veel voorkomt onder ons ras, ik ben namelijk een Abessijn. Nu moet je niet denken dat ik een vervelende poes
bent hoor... nee, want ik ben juist heel lief en heel aanhankelijk. Als hier in huis visite komt of zo, dan ben ik de eerste
die iedereen verwelkomt, dus ben ik ook nog heel sociaal en doe geen kat of mens kwaad. Maar nu ik de ruimte heb,
heb ik ook de heerlijkste plek in huis en dat is de bank met een schapenvacht erop en die is me lekker... zo heerlijk
warm en zacht. Ik kan daar zo enorm van genieten, kijk zelf maar...

MIAAUW!

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Lieve groetjes Anna❀

6 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's Anna, zo mag ik een kat graag zien.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fantastisch anna,
    wat een mooi gezicht, een heel tevreden kat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, Anna, wat een lieve en mooie foto's. Prachtig en zo echt. Je zou bijna denken dat je haar kunt aanraken. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a beautiful cat, so cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En wij genieten weer van haar!
    Op de kop zijn de foto's ook mooi. En daarvoor hoefde ik niet zelf op m'n kop te gaan staan :-)
    Groetjes en een aai voor Habibi,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het genot springt van mijn monitortje af.
    Mooie `sterke` foto`s

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs bent geweest en de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten… ik ben daar zeer blij mee, dank je wel!
MAAR VOEL JE ABSOLUUT NIET VERPLICHT... ;-))
Lieve groetjes, Anna ❧


Thank you for visiting and to take the time to leave a comment… I'm very pleased with it!
Warm greetings, Anna ❧