15 aug. 2012

Blinde bij - Drone fly - Eristalis tenax




Niets duurt voor eeuwig


Photobucket


Niets duurt voor
eeuwig
zelfs de dood is
vergankelijk
alleen de liefde die
blijft bestaan
we worden allen oud
niets duurt voor
eeuwig
geluk is van korte
duur
een moment opname
niets is voor
eeuwig
tot de dood ons
scheid van het
aardse leven
dan is er eeuwigheid
onze ziel vaart ten
hemel
niets duurt voor
eeuwig
alleen de liefde
blijft overeind
tot in de eeuwigheid...


Gedicht: Zomerkind
Foto: © FotoAnna


10 opmerkingen:

  1. hallo anna,
    ik herinner me dat je een keer schreef over de lens die je voor je fotografie gebruikt, maar ik kan het nergens meer terug vinden. Welke lens gebruik je voor al dit moois?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jacinta, het is mijn favoriete lens van Canon.
      De Canon EF 100mm f/2.8 USM Macro en ik zou hem voor geen goud willen missen. ;-))
      Lieve groetjes van Anna

      Verwijderen
    2. Hoi Anna,
      Heb even nagezocht, kun je met deze lens nog macrofoto's uit de hand maken, of werk jij met statief; en/of heb ik dan de duurdere met imagestabilisator nodig?

      Verwijderen
    3. Hoi Jacinta, ik werk bijna altijd met een statief en die duurdere lens met stabilisator... ja, ik weet niet of je dan gewoon uit de hand kan fotograferen en ik heb wel eens hier en daar gelezen dat je dan toch ook beter een statief kan gebruiken... dus ja, ik weet het ook niet.
      Lieve groetjes van Anna :-))

      Verwijderen
  2. Een bijzondere opname, er lijkt nog een band met het hoofd te zijn,
    maar de ogen kunnen ook hangen aan een draadje van een spinnennweb.
    Heel apart Anna. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very cool blog:))
    I wish the nice day;]

    http://photographyismyexistence.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De ogen hangen aan een zijden draadje, apart om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij zijn er geen macro lenzen van Canon met IS, heb zelf de 180mm van Canon gehad
    maar die was zo moeilijk te hanteren dat ik die weer heb ingeruild.
    gebruik nu zelf de sigma 150mm (ook zonder IS0 is ook een fantastische macro lens,
    maar heb te weinig tijd om me daar echt mee uit te leven zoals jij dit doet Anna met die 100mm ook een geweldig fijne en scherpe lens.
    je maakt echt super mooi macro foto's er mee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Bram, dank voor al je fijne reactie!
      Hij bestaat echt wel hoor Bram KLIK HIER ;)))
      Lieve groetjes van Anna

      Verwijderen

Leuk dat je even langs bent geweest en de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten… ik ben daar zeer blij mee, dank je wel!
MAAR VOEL JE ABSOLUUT NIET VERPLICHT... ;-))
Lieve groetjes, Anna ❧


Thank you for visiting and to take the time to leave a comment… I'm very pleased with it!
Warm greetings, Anna ❧