18 apr. 2012

Paardenbloem - Dandelion - Taraxacum officinale




Wil jij mijn vriendje zijn


Photobucket

Hé wil jij mijn vriendje zijn
ik heb vrienden nodig,
een vriend op wie ik bouwen kan
die ik vertrouwen kan.
als ik me eenzaam voel en klein,
hé wil jij mijn vriendje zijn?

Photobucket

Ja ik wil jouw vriendje zijn,
jij hebt vrienden nodig,
een vriend die naar je luis'tren kan,
die met je huilen kan
wanneer je zorgen hebt op pijn,
ja ik wil jouw vriendje zijn.

Photobucket

Ja wij willen vrienden zijn,
vrienden heb je nodig,
een vriend op wie je rekenen kan,
ik ben er zeker van,
't is met zijn tweeën dubbel fijn,
ja wij willen vrienden zijn.



Tekst: Elly en Rikkert Zuiderveld
Foto's: © FotoAnna





11 opmerkingen:

  1. met z'n rwee is dubbelfijn:-)

    jawel ik wil wel jouw vriendje zijn:-)
    prachtige foto's anna, supermooi

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, Anna! Ik word er helemaal vrolijk van.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pachtige macro foto's Anna en zo'n mooi vers.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super Anna, mooi scherp en wat een geluk twee van die kleintjes voor je lens.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooie macro's Anna..
    ik zit er met mond open naar te kijken...
    Prachtig en zo scherp...Het lied erbij
    maakt het plaatje helemaal af...SUPER

    Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig zijn je bezoekende vriendjes op de uitgebloeide paardebloem.
    SCHITTERENDE FOTO`S EN DE BIJPASSENDE OH ZO WARE TEKST.
    (laptop op oppasadres heeft kuren )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zeer mooie macro's met foto 3 als mijn favoriet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi deze macro.
    Vind de tweede heel mooi.
    Groetjes en gezellig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een heerlijke tekst bij deze wondermooie foto's, anna!
    een perfekt samenspel! :-))

    ik vraag mij af hoe klein deze beestjes moeten zijn en tóch weet jij ze haarfijn vast te leggen! :-))

    gezellig weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterende macro foto's weer Anna
    mooi met dat insect er op, schitterende scherpte en mooi kleuren

    Groetjes, Bram

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs bent geweest en de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten… ik ben daar zeer blij mee, dank je wel!
MAAR VOEL JE ABSOLUUT NIET VERPLICHT... ;-))
Lieve groetjes, Anna ❧


Thank you for visiting and to take the time to leave a comment… I'm very pleased with it!
Warm greetings, Anna ❧