14 mrt. 2012

Witgerande tuinslak - White-lipped snail - Cepaea hortensis




Witgerande tuinslak


Photobucket


Je zal wel zeggen alweer slakken… maar ik kan het niet nalaten als ze er zo mooi bij hangen
en er is in mijn tuin nog niet zoveel leven. Het begin is er wel hoor want ik heb mijn eerste
vlinder zien vliegen, het was de kleine vos en mijn eerste hommel. In onze vijver begint ook
leven te komen. Ik heb al padden gezien en salamanders… dus laat maar komen.

Voor het bekijken van de hele serie, klik dan HIER.


Lieve groetjes Anna




8 opmerkingen:

  1. Heb de serie even gezien Anna....
    Mooi...het was dus een leeg huisje....
    en hij zag er nog wel zo mooi uit...
    prachtige scherpte en prima van kleur...
    Ja gelukkig komt langzamerhand alles weer tot leven.....nog even, kan haast niet wachten...

    Lg, Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nieske, hij was niet leeg hoor... er zat duidelijk wel een slak in...
      als je bij de derde en de laatste foto kijkt, dan kan je haar nog zien zitten.
      Lieve groetjes Anna ;-))

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige slak. De kleur is zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. van mij mag je ze elke dag laten zien anna, want ze gaan me nooit vervelen,
    ik vind ze prachtig, maar eerlijk is eerlijk...
    ik zie ze liever op je blogje dan op mijn hosta's:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a lovely shell. Great macro!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I dislike snails, but he does make a great photo!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto. Ik hou van dit soort plaatjes, scherpe details en een hele fijne rustige achtergrond.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ne zoals je voorgaande slakkenfoto's is deze weer prachtig om te zien!
    Velen hebben geen positief beeld van de slakken in hun tuin,
    omdat hij zoveel schade aanrichten,
    maar van mij mag je alle dagen zo'n foto's maken!
    Gr.
    P-TER

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs bent geweest en de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten… ik ben daar zeer blij mee, dank je wel!
MAAR VOEL JE ABSOLUUT NIET VERPLICHT... ;-))
Lieve groetjes, Anna ❧


Thank you for visiting and to take the time to leave a comment… I'm very pleased with it!
Warm greetings, Anna ❧