11 feb. 2012

Rivier de 'Lek' - River the 'Lek'




De rivier de 'Lek' wat is ze mooi...


Photobucket


De lek, de geur, de boten en het getij
Een plek waar ik dagelijks wil zijn


Met kou, sneeuw, regen of zonneschijn
Elke dag is ze anders, dat maakt me vrij

De lek is waar ik uren naar kan kijken
De stroming en de natuur langs de dijken

Ik wil zijn waar ze is die mooie rivier
Ik kan hier lang naar kijken met plezier

Geef me nog even om te turen
De lek is prachtig, ik sta hier al uren

De rivier de lek heeft mij gevonden
Mijn hele leven is ze aan mij verbonden



Gedicht: Wander
Foto: © FotoAnna




12 opmerkingen:

  1. Weer even bijgelezen Anna en GENOTEN!!!!

    groetjes, fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een sfeervolle foto !!!
    Kan me voorstellen dat je ervan geniet,blijven doen.
    Groetjes en gezellige zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lichtval Anna...
    prachtig de opkomende mist...
    prima compositie...

    gedichtje past er natuurlijk weer prima bij....

    Lg, Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. eindeloos mooi anna,
    ik hou van dit soort plaatjes, het maakt dat je....
    romantisch wordt :-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik geniet met je mee op deze mooie plek Anna.
    De lichtval en opkomende mist is geweldig mooi.
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat kan de natuur toch altijd op elk tijdstip zo mooi zijn hé!
    En jij geeft dit dan nog zo mooi weer Anna!
    Gr.
    P-TER

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wanneer de Lek er elke dag zo uitziet wil ik er ook wel zijn, wow, wat is dit mooi om te zien. Alles zit in de foto wat je nodig hebt om er van te genieten. Pracht foto..

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi, zo'n dampende rivier. Alweer zo'n prachtige landschapsfoto.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi Anna, hier zou ik ook eindeloos van genieten. Wat fijn dat je het vast kan leggen hè, dan kun je blijven genieten:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jij maakt er zilver van!

    dat verdient goud, anna! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi met die dampende Lek ;-)
    Water boeit altijd hè ?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs bent geweest en de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten… ik ben daar zeer blij mee, dank je wel!
MAAR VOEL JE ABSOLUUT NIET VERPLICHT... ;-))
Lieve groetjes, Anna ❧


Thank you for visiting and to take the time to leave a comment… I'm very pleased with it!
Warm greetings, Anna ❧