11 jan. 2012

Tuinvogels - Garden birds


Tuin II

Photobucket

Dit is het heden, ik zie het, ik zit hier:

voor het raam en zie het heden waarnaar
ik ben teruggekeerd, naar wat er altijd
geweest is - al die tijd waarin ik er niet was

Photobucket

er is niets gebeurd zegt de tuin in het raam
de bomen, de vogels, de zacht waaiende
struiken, het gras, het bleef allemaal zijn
wat het was, er is geen verleden hier

wat er gebeurde is deze tuin.

Photobucket

Gedicht uit:
'Toen ik dit zag' van Rutger Kopland
Foto's: © FotoAnna


10 opmerkingen:

  1. Oh hier zit je....
    Heb nu een feed aangemaakt, zodat ik je echt kan volgen.
    Heerlijke vogeltjes weer....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige vogels en ze staan zo mooi op de foo's/
    Lieve groet van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie begeleidende vogel-foto's Anna...
    Prachtig gedaan!!
    mooi in combinatie met het gedicht....

    Lg Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Excellent bird shots - that last one looks cold and wet! I'm always amazed at how the tiny birds make it through our sometimes harsh winter.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vogels doen het altijd goed zeker als je ze zo op de plaat weet te zetten.

    G. Frans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi Anna, de ekster zie ik wel aan de voorkant van het huis (straatkant op de verkeersborden) de merel en gaai weten de tuin wel te vinden....
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's van de vogels in je tuin!
    Fijne avond Anna!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke serie van je tuinvogels Anna, vooral die verzopen gaai met de regen goed zichtbaar is grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie de foto van de merel en grappig de gaai ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs bent geweest en de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten… ik ben daar zeer blij mee, dank je wel!
MAAR VOEL JE ABSOLUUT NIET VERPLICHT... ;-))
Lieve groetjes, Anna ❧


Thank you for visiting and to take the time to leave a comment… I'm very pleased with it!
Warm greetings, Anna ❧