3 nov. 2011

Mycena spec.



Momenten

Photobucket

Kom zegt ze, stap in mijn wereld.
En een gezellige dikkerd
door ’t leven niet gespaard
wijst naar haar tuin.

Photobucket

'Hier bloeit alles bijna uit het niets'
en stapt, nu ze het nog kan,
langs bloemen en ‘t kruidenallegaartje
naar een schaduwrijke rustplaats.

Photobucket

Op een bankje in ’t groen genesteld
liggen enkele boeken.
Een steelse wind bespeelt de bladzijden
een gedicht dwarrelt neer.
Eentje van jou zegt ze.

Photobucket

Ergens helpt het me, doorheen het leven.
Mijmerend blikt ze naar geurende lavendel.
Genietend van haar wereld, wegdromend
bij een vlucht overvliegende ganzen in
d’ontluikende schemering.
En ik, ik glimlach.

Photobucket


Gedicht: Hendrik Hoogland
Foto's: © FotoAnna



14 opmerkingen:

  1. wat schijnt het zonnetje mooi op de paddo's, op het goede tijdsstip op pad geweest. Heel mooi gedaan..

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's Anna en het gedicht past er zo mooi bij.
    Fijne avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn je foto`s weer prachtig mooi en je gedichtje zie je voor je gebeuren !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooo wat zijn ze mooi Anna.
    Ik heb ze vanmiddag ook gezien, maar ze zaten zo diep, ik wilde het beeld niet verstoren om een foto te maken

    Prachtig die kleine rakkers in beeld gebracht :-)
    Een leuk gedicht had je hier bij gevonden

    Fijne avond nog
    Groetjes Sien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie mycenaatjes Anna, ze staan er fraai op. Je hebt ze vanuit een mooi standpunt gefotografeerd. Top!
    groetjes, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige serie.
    Goed belicht, mooie scherpte.
    Helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend weer!

    Mijn mond blijft openvallen bij jou!

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi belicht en composities
    schitterende paddestoel serie Anna
    en volgens mij allemaal van die mini stoeltjes.

    Groetjes en een heel fijn weekend, Bram

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schitterende beelden anna,
    de combinatie van woord en beeld, maakt dat ik vanalles kan zien :-)
    in mijn beleving..

    "prachtig "

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige serie, heel erg mooi belicht op die kleintjes en als laatste zo'n klapper van een foto! Fijn weekend Anna!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. He he! Ben eindelijk weer eens op je nieuwe blog!
    Na lang zoeken heb ik eindelijk het adres gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. whaw Anna, zo'n mooie foto's, en die laatste steelt de show!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige paddestoeltjes.
    Als je goed om je heen kijkt, zie je ze best veel, maar ze mooi op de foto krijgen is nog niet zo simpel. Ik vind jouw serie goed geslaagd.De eerste en de laatste vind ik het mooiste.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs bent geweest en de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten… ik ben daar zeer blij mee, dank je wel!
MAAR VOEL JE ABSOLUUT NIET VERPLICHT... ;-))
Lieve groetjes, Anna ❧


Thank you for visiting and to take the time to leave a comment… I'm very pleased with it!
Warm greetings, Anna ❧