23 okt. 2011

Veelkleurig aziatisch lieveheersbeestje - Harmonia axyridis



Het gebeurt aan mij

Photobucket

Het gebeurt aan mij, niet door mij
Ik vertrouw op U, Heer
U leidt mijn weg
Het gebeurt aan mij, niet door mij
Niet mijn keuzes, niet mijn werk
maar gebogen knieen en open handen
Ik vertrouw op U, Heer
Het gebeurt aan mij, niet door mij

Photobucket

Als ik bij U ben wordt het stil
Vervul en draag mij, Heer
Dankbaarheid en liefde – liefde!
Als ik bij U ben wordt het stil
Flarden van Uw woorden in mijn hoofd
Vruchten van Uw liefde in mijn hart
Vervul en draag mij, Heer
Als ik bij U ben, wordt het stil

Photobucket


Tekst: Sarine Zijderveld
Foto's: © FotoAnna



15 opmerkingen:

  1. Ik word hier helemaal stil van Anna.
    Zo mooi, zo fragiel, zo teder....
    Wonderschone woorden bij prachtige foto's!

    Fijne zondag nog
    Groetjes Sien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tekst Anna en mooie foto's, hier kun je ook stil van worden.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pláátjes! Prachtige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, de foto;s het vers. zo mooi
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. alsof dit kevertje weet waar ie moet gaan zitten om voor hemelse foto's te zorgen, anna.

    een blog om bij stil te worden!

    én dankbaar te zijn, anna!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, these are incredible photos!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. machtig mooi anna,
    ik geniet van deze prentjes en ik ben erg dankbaar,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die weet zijn bloempjes ook wel te kiezen, wat prachtig Anna!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En loopt dit lhbeestje over een dahliabloem ?
    Mooi hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een log en Blog naar mijn hart.
    heel sereen en mooi,
    ria39

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een goede kleur combinatie, heel mooi op de kiek weten te zetten. Het zijn pracht foto's.

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een heerlijke stilte
    met mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach wat lieieieieieiefffffffff!
    Schitterend!


    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een schitterend contrast, dat donkere heerebeestje op die prachtig pastel kleurige bloem, schitterende macro serie. Genieten van dit soort mooie foto's

    Groetjes, Bram

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs bent geweest en de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten… ik ben daar zeer blij mee, dank je wel!
MAAR VOEL JE ABSOLUUT NIET VERPLICHT... ;-))
Lieve groetjes, Anna ❧


Thank you for visiting and to take the time to leave a comment… I'm very pleased with it!
Warm greetings, Anna ❧