10 aug. 2011

Eendagsvlieg - Mayfly - Ephemera vulgata




Eendagsvlieg (Haften)



Niemand weet hoe breekbaar ik ben
Wie kent mij, zoals jij mij kent?
Elke dag vernieuw je mij volledig
Jij bent één met alles wat ik doe
Heel de aarde jubelt en juicht
Heel de aarde jubelt en juicht
Wie gelooft wat ik heb mogen horen?
Ik leef in de woorden die jij spreekt!

Niemand weet hoe breekbaar jij bent
Wie kent jou, zoals ik jou ken?
Elk moment vernieuwen wij volledig
Wij zijn één met alles wat wij doen
Heel de aarde jubelt en juicht
Heel de aarde jubelt en juicht
Wie gelooft wat ik heb mogen horen?
Jij woont in de woorden die ik zing!


Tekst: Henk Harmsen
Foto: © FotoAnna



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je even langs bent geweest en de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten… ik ben daar zeer blij mee, dank je wel!
MAAR VOEL JE ABSOLUUT NIET VERPLICHT... ;-))
Lieve groetjes, Anna ❧


Thank you for visiting and to take the time to leave a comment… I'm very pleased with it!
Warm greetings, Anna ❧