2 feb. 2011

Zonsopgang aan de 'Lek' - Sunrise at the river 'Lek'



Leen mij de Lucht


Leen mij de lucht
en ik boetseer de wolken
tot ornamenten van zilveren mist
besmukt met pailletten
pailletten van Aurora…


Leen mij de lucht
en bij het schijnsel van de maan
dim ik de sterren met een voile
van serenite
tot een feeƫriek schimmenspel
waarbij de vuurvlinder
dartel de schemer streelt…


Leen mij de lucht
en bij het baren van de dageraad
verwelkom ik de zon
met bloesems van mijn asem
tot een douche van dauw
weerspiegelt de pailletten
pailletten van Aurora…
Leen mij de lucht


Tekst: Jelou
Foto's: © FotoAnna


1 opmerking:

Leuk dat je even langs bent geweest en de moeite hebt genomen 
om een reactie achter te laten… ik ben daar zeer blij mee!
Lieve groetjes, Anna ❧

Thank you for visiting and to take the time to leave a comment…
I'm very pleased with it!
Warm greetings, Anna ❧