23 aug. 2010

Natuur hartjes - Hearts of Nature



Tijd om te proberen


Wanneer alles terug bloeit
naar nooit uitgebloeide dromen
herfstig nader tot de zee


waar alles terugspoelt in dat beekje
aan jouw voeten, dichten tuinen
droomrivieren, ochtend wanen


probeer ik hartig in het verleiden
achter de horizon, in pracht verhalen
al jouw woorden te vertalen


als muziek in droom gelaten
voel ik jouw bonzend hart
mijn wil bepalen


zal ik proberen en begrijpen
en de liefde verder rijpen.




Gedicht: Mobar
Foto's: © FotoAnna




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je even langs bent geweest en de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten… ik ben daar zeer blij mee, dank je wel!
MAAR VOEL JE ABSOLUUT NIET VERPLICHT... ;-))
Lieve groetjes, Anna ❧


Thank you for visiting and to take the time to leave a comment… I'm very pleased with it!
Warm greetings, Anna ❧